czwartek, 16 czerwca 2016

Czasowe ukamieniowanie

Cześć! Hej! Dzień dobry ! 
Jestem, żyję, wszystko u mnie dobrze a ta cała nieobecność... Dużo się działo, chyba tyle wystarczy, nie?
Posty będą pojawiały się częściej niż raz na pół roku. Mam taką nadzieję. Nie wiem czy ich forma wciąż będzie taka sama. Jeżeli zdecydowałabym się przy niej pozostać, to blog zarósłby kompletnie pajęczyną i zamieszkałyby w nim pająki, ponieważ do tworzenia felietonów czerpię inspirację z własnego życia, a co za tym idzie jestem leniwa, ale to już inna sprawa. W każdym razie będzie się tutaj coś działo. Jeszcze nie wiem dokładnie co, ale coś na pewno. Zaczynam gromadzić pomysły i już niedługo pojawi się tutaj post. Także, jeżeli to jakimś cudem czytasz i lubisz czytać te moje wypociny, to czekaj cierpliwie, ale już nie więcej niż pół roku. 
Do szybkiego następnego !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz